Najczęściej zadawane pytania

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi skontaktuj się z nami

Płatności na platformie limtel
Czy wszystkie usługi na platformie Limtel są płatne?
Nie! Limtel jest również darmową platformą. Wszystkich możliwości serwisu możesz użyć rejestrując konto i korzystając z darmowej Linii telefonicznej. My pobieramy opłaty tylko jeśli zdecydujesz się na wykupienie indywidualnego numeru.
Jaka jest różnica między płatnym a darmowym numerem telefonu?
Darmowy numer telefonu jest współdzielony. To znaczy, że aby z niego korzystać twoi potencjalni klienci muszą najpierw wpisać z klawiatury PIN przypisany do twojego planu. Darmowa linia nie może też korzystać z opcji wydzwaniania, przekierowywania a także ma określone limity na dzienną ilość połączeń przychodzących. Płatny numer jest unikalny i przydzielony tylko tobie, co miesiąc pobierzemy z twojego konta PREPAID odpowiednią kwotę w zależności od wybranego abonamentu.
Jaka jest podstawowa różnica między abonamentami w płatnch numerach telefonu
Warianty abonamentowe stworzyliśmy tak aby mieć na uwadze twoje wydatki. Podstawową różnicą między pakietami jest ilość darmowych minut w pakiecie, ilość przyjmowanych połączeń dziennie, itd. Pełną listę różnic między pakietami znajdziesz w dziale cennik
W jaki sposób mogę zapłacić za numer telefonu?
Rozliczenia na platformie odbywają się za pomocą systemu Prepaid. Znaczy to, że najpierw musisz doładować swoje konto systemowe aby zapłacić za dowolny produkt w ramach naszej sieci. Konto Prepaid możesz doładować w dowolnym momencie a ich czas wygaśnięcia to aż 18 miesięcy. Konto Prepaid możesz doładować korzystając ze swojej karty kredytowej lub przelewu elektronicznego z jednego z 49 banków w Polsce. Możesz również skorzystać z płatności PayPall
Czy mogę wybrać numer telefonu za który zapłacę?
Oczywiście, że tak. Będziesz miał do dyspozycji kilkadziesiąt numerów telefonów do wyboru w różnych wariantach i strefach numeracyjnych.
Dlaczego moje środki na koncie prepaid się obniżają? Przecież za nic nie płaciłam/em
Konto Prepaid jest bankiem na którym deponujesz określone fundusze finansowe. Te fundusze służą do wielu rzeczy. Przede wszystkim do utrzymania twojego numeru telefonu. Nasz system automatycznie pobierze z twojego konta nalezność za abonament każdego miesiąca. Fundusze są również pomniejszane o rzeczywiste kwoty połączeń wychodzących, połączeń wchodzących realizowanych poza planem abonamentowym. Szczegółowy raport możesz przeczytać w dziale "Historia" po zalogowaniu.
Co jeśli w czasie rozliczenia za numer nie będzie na końcie prepaid wystarczających środków?
Dbamy o to aby twoja linia telefoniczna działał bezustannie. Nie tylko poprzez nasz niezawodny system informatyczny ale również poprzez odpowiednie procedury. Jeśli twoje konto prepaid osiągnie stan, który nie będzie pozwalał na żadne działania poza wykupionym abonamentem otrzymasz od nas powiadomienie mailowe o niskim stanie konta. Powiadomimy Cię smsowo a jeśli nie wykonasz tej czynności na 7 godzin przed wygaśnięciem usługi zadzwoni do Ciebie sam system Limtel. Jeżeli do tej pory nie uzupełnisz środków na koncie prepaid system rozliaczający wyłączy twój numer telefonu. NIE MARTW SIĘ!! Jeszcze go nie straciłeś/aś. Otrzymasz od nas powiadomienie o usunięciu twojego numeru telefonu. Będziesz mógł go wznowić po zalgoowaniu się do systemu, uzupełnieniu srodków prepaid i akywowaniu numeru w panelu zarządzania
Czy aktywowanie numeru po jego wyłaczeniu jest dodatkowo płatne?
Tak. Jeżeli dojdzie do sytuacji w której twój numer telefonu zostanie postawiony w tryb usunięcia jego aktywacja będzie kosztować 25 zł poza standardową opłatą abonamentową.
A co jeśli nie wznowię numeru do 7 dni po jego usunięciu, czy mogę go ponownie wykupić?
Będziesz miał mozliwość aktywacji numeru do 7 dni po dacie jego usunięcia. Do tego czasu numer będzie w twojej dyspozycji. Po wygaśnięciu tego terminu numer zostanie permamentnie usunięty z twojego konta. Nie wróci jednak do póli numerów wolnych i nie będziesz mógł ani ty ani inny użytkownik wykupić go ponownie. Po pierwsze numery w puli są losowane i szansa, że trafisz na niego jest znikoma. Po drugie numer wróci do puli w nieokreślonym czasie, każdy numer telefonu ma specjalnie losowany czas powrotu do puli po to aby chronić również jego powtarzalność w biznesie?
A co jeśli jednak bardzo będzie mi zależało na odzyskaniu tego numeru
Jeżeli numer nie został przypisany do żadnego innego użytkownika oczywiście mamy możliwość jego odzyskania. W tym celu należy wypełnić formularz kontaktowy i zgłosić takie zapotrzebowanie. Należy również doładować konto prepaid na kwotę co najmniej 199 zł. Tyle bowie kosztuje manualne przypisanie numeru do twojego konta.
Dlaczego moje środki na końcie skaczą raz w górę raz w dół
Dzieje się tak ponieważ twoja linia pracuje jak żywy organizm. Nasz system billingowy dba o to abyś nie przekroczył limitu swojego konta i dlatego raz blokuje a raz odblokowuje środki na potrzeby płynnego działania twojego numeru. Wszystkie dokładne rozliczenia znajdziesz na stronie rozliczeń lub historii połączeń planu.
Mam kupon promocyjny? Jak mam go aktywować i co to jest?
Kupon promocyjny uprawnia do doładowania konta prepaid na kwotę do niego przypisaną. Dzięki temu można wykupywać usługi w grupie Limtel. Aby aktywować kod należy zalogować się a następnie w paneli "Płatności" wpisać go i atywować. Kupon może być wykrozystany tylko raz, po tym czasie staje się bezuzyteczny
Czy i ile będę płacił kiedy moja linia przekażę rozmowę na inny numer telefonu?
Twój abonament określa stawkę, która zostanie pobrana z twojego konta dla numerów stacjonarnych i komórkowych
Usługi Limtel
Czym się różnią gotowe produkty od produktów konfigurowanych na platformie
Grupa limtel wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dlatego przygotowaliśmy szereg gotowych aplikacji, które są uzupełnienie o szereg narzędzi wspomagających ich wykrozystanie. Gotowe narzędzia są programami napisanymi na platformie Limtel. Gotowe narzędzia pozwalają w prosty sposób metodą zobacz i zrób wykorzystać takie usługi jak ankiety, linie alarmowe, systemy crm, systemy powiadomień, centrale telefoniczne. Gotowe produkty uzupełnione są o interfejs i własną bazę danych, która wspomaga jego wykorzystwanie. Produkty konfigurowane na platformie nie są ograniczone w żadnym stopniu. Można stworzyć wirtualny twór działający z telefon lub współgrający z zewnętrzną aplikacją. Można dołączyć telefon do aplikacji w taki sam sposób jak my dołączamy go do gotowych produktów
Czym będę mógł środki prepaid przeznaczyć na produkty na innych serwisach grupy
Oczywiście tak!! Nasz system ma spójny mechanizm płatności i billingu, jeśli wykorzystasz swój email i hasło do rejestracji usługi w jednym z serwisów grupy limtel będziesz mógł wykorzystać środki prepaid do zakupu i regulowania płatności za usługę
Czy mogę wykupić u was numer 0 801?
Tak, jeśli zdecydujesz się wykupić taki numer możesz to zrobić bezpośrednio w zakładce numery. Jedyną różnicą między normalnym numerem telefonu a numerem 801 jest koszt abonamenty miesięcznego a także czas jego aktywacji
Ile czasu trzeba czekać na aktywację numeru 0801
Po zakupieniu numeru 0801 czas oczekiwania na jego aktywację wynosi maksymalnie 5 dni roboczych.
Odbieram telefon z kampanii, którą stworzyłem i nic nie słyszę. Czy to normalne?
W przypadku wydzwaniania się w ramach kampanii nasz system próbuje wykryć czy po drugiej stronie ma człowieka czy np. pocztę głosową albo automatyczną sekretarkę. Jeżeli po odebraniu rozmowy milczysz, potraktuje to jako problem po drugiej stronie. Wystarczy, że zachowasz się, tak jak normalnie odbierałbyś telefon - powiedz "Halo", "Słucham", wtedy system rozpocznie realizację planu rozmowy.
Co to są plany? do czego służą?
W systemie limtel linia telefoniczna jest bramką dostępową. Bramka ta pozwala użytkownikowi połączyć się z twoją firmą. To jednak co ma być wynikiem tego połączenia i jak ma działać zależy od Planu. Planów w systemie możesz tworzyć taką ilość na jaką pozwala Ci abonament. Plan zawiera wszystkie ustawienia dotyczące rozmowy, historię połączeń a także wszelkie statystyki.
Czy plan jest ściśle powiązany z numerem telefonu?
Nie!! Możesz dowolnie przełączać swoje numery telefonów między planami. Plany to szablony, które łączysz z numerami telefonów
Dodają plan mogę skrozystać z Szablonu. Co to jest szablon planu?
Aby ułatwić Ci pierwszy kontakt z naszą platformą możesz wygenerować plan korzystając z określonego szablonu. Szablony to schematy, przygotowane po to aby wypełnić najbardziej popularne wymagania dotyczące linii telefonicznej. Dzięki szablonowi nie będziesz musiał pisać własnego DialPlanu zaraz po dodaniu usługi, zostanie ona uruchomiona w sposób natychmiastowy
Co to jest DialPlan? Dlaczego jak dzwonię na numer słyszę "Witamy w nowym planie"?
Każdy plan powiązany z numerem telefonu musi być zaprogramowany. Programowanie możesz dokonać na podstawie szablonu. Jeśli jednak z niego nie skorzystałeś musisz napisać swój DialPlan. DialPlan to plan rozmowy opisany w specjalnym języku. Komendy DialPlan masz zawsze dostępne po prawej stronie edytora planu. Tam też znajdziesz wszelkie przykłady zastosowania
Gdzie mogę ustawić muzykę na poczekanie?
Muzykę na poczekanie można ustawić po wejściu w szczegóły plany a następnie w ustawienia. Muzyka na poczekanie uaktywnia się wtedy, kiedy plan rozmowy przewiduje oczekiwanie na określoną akcję np. połączenie z konsultantem
Co to są kampanie?
Kampanie służą do tego aby twój numer telefonu mógł się sam wydzwaniać na inne linie telefonicznej. Możesz skorzystać z kampanii jeśli chcesz wydzwonić określone numery telefoniczne z komunikatem, lub rozpocząc zaprogramowany plan samodzielnie. Dodając kampanię określisz w jakich godzinach, w jakie dni i na jakie numery telefonów twój numer ma zadzwonić
Co to są kolejki?
Kolejki to grupa osób i ich numerów telefonów. Kolejki wykorzystywane są do tworzenia bardziej zaawansowanych schematów połączeń, szczególnie w przypadku central telefonicznych. Każda kolejka oprócz listy osób zawiera strategię połączenia, którą możemy dobrać względem swoim potrzeb
Co to są strategie wydzwaniania dla kolejek?
Strategie wydzwaniania dla kolejek określają w jaki sposób ma być wybierana osoba z którą nastąpi połączenie. Użytkownik w zależności od potrzeb wybiera odpowiednią strategię, która jest dostosowana do potrzeb firmy.
Czy mogę nagrywać rozmowy? Jak to aktywować
Nagrywanie dowolnych rozmów w których uczestniczą dwie osoby odbywa się poprzez wywołanie polecenia nagraj przy pisanym dialplanie. Każde nagranie zostanie zarejestrowane i opatrzone informacjami kto dzwonił, kto odebrał i o której godzinie.
Gdzie mogę odsłuchać nagrane rozmowy?
Nagrania są uzależnione od wywołania opcji nagraj. Zarejestrowane nagranie są przypisane do planu. Po wejściu w szczegóły planu należy przejść do zakładki Nagrania.
Jak mogę nagrać własny dzwięk, który wykorzystam jako zapowiedź
W tym celu wejdź w plany a następnie w dział dzwięki. Masz dwie opcje do wyboru wgranie pliku dzwiękowego, który musi być jednak przygotowany do używania w systemach teleinfromatycznych. W innym wypadku możesz użyć swojego telefonu aby nagrać taką wiadomość. Dodaj nazwę dzwięki i zadzwoń na podany numer telefonu. Podaj PIN i po usłyszeniu sygnału nagraj wiadomość. Od tej pory twoja wiadomość będzie mogła być wykorzystana w Planie rozmowy poprzez polecenie graj
Bezpieczeństwo
Czy moje nagrania zostaną rzeczywiście skasowane z waszych serwerów
Tak. Gdy zdecydujesz o usunięciu nagrania poprzez opcję usuń zostanie one fizycznie usunięte z naszych serwerów.
Czy ktoś może pobrać moje nagranie?
Nie. Nagranie możesz pobrać tylko ta osoba, która ma dostęp do twojego konta. W innych przypadkach tylko po autoryzowanym logowaniu można odsłuchiwać pliki nagraniowe
Czy dane, które przekazuje do serwisu poprzez polecenie http są gdzieś zapisywane?
Nie. Dane te nie są nigdzie zapisywane. Pobrane od Ciebie dane wykorzystujemy tylko do procesowania jednorazowego i nie zapisujemy ich w żadnej bazie danych. Żadne dane osobowe lub dane poufne przy łączeniu z twoim systemem informatycznym nie są nigdzie zapisywane i przekazywane.
Dlaczego moje komunikaty przekazywane przez http są ucinane?
Poprzez http możesz przekazywać nie więcej jak 255 znaków, które zostaną zapisane do odpowiedniego parametru.
Jak mogę zabezpieczyć swoje API, tak, by tylko Limtel.pl mógł przesyłać mi informację?
Najlepiej filtrować ruch po numerach IP. Numery IP naszych serwerów zajmujących się komunikacją z API znajdziesz pod adresem integracji
Czy mogę dodatkowo zabezpieczyć dialog Limtel.pl z moim API ?
Tak, z użyciem https, wystarczy, że twoje API wspierać będzie protokół https, a url w poleceniu http() rozpoczniesz od https://.
Usługi darmowe
Co to jestnumer współdzielony? Co to jest PIN?
Z naszych usług możesz korzystać za darmo za pomocą numeru współdzielonego. Po założeniu nowej linii zostanie wygenerowany unikalny kod PIN, który będzie twoim identyfikatorem. Klient po dodzwonieniu się do numeru współdzielonego musi podać ten PIN aby przejść do twojego planu
Dlaczego nie mogę utworzyć kampanii w planie powiązanym z numerem darmowym
Darmowe plany nie pozwalają na realizację żadnego połączenia wychodzącego. Kampanie są ściśle z tym powiązane dlatego dostęp do nich jest zablokowany
Dlaczego nie mogę utworzyć kolejki w planie powiązanym z numerem darmowym
Darmowe plany nie pozwalają na realizację żadnego połączenia wychodzącego. Kolejki są ściśle z tym powiązane dlatego dostęp do nich jest zablokowany
Dzwonię na numer darmowy i słyszę "Limit połączeń dziennych przekroczony" co to znaczy?
Oznacza to, że limit twoich połączeń na jeden dzień dla numeru darmowej został wyczerpany. Musisz poczekać do następnego dnia aby ponownie skorzystać z usług
Rozliczenia
Kiedy zostanę dokładnie obciążony za kolejny okres rozliczeniowy
Środki z twojego konta prepaid zostaną pobrane dokładnie po 31 dniach od momentu ostatniego pobrania lub wykupienia usługi.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Faktura VAT jest wystawiana automatycznie i można pobrać ją w dziale płatności/faktury. Aby faktura została wystawiona po doładowaniu konta prepaid należy najpierw uzupełnić pola Nazwa Firmy i NIP w danych billingowych znajdujących się w zakładce "Moje Dane"

Formularz kontaktowy

Zobacz również: