Regulamin
Świadczenia usług przez Limtel Sp. z o.o.
Regulamin serwisów prowadzonych przez Limtel sp. z o.o. obowiązujący do 2018.01.14
§1 Postanowienia wstępne
Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna posiadająca konto w ramach serwisów prowadzonych przez Dostawcę.
Dostawca - Limtel sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, ul. Towarowej 2, 10-417 Olsztyn o numerach NIP 739-379-23-60 i REGON 280518010 wpisana do KRS pod numerem 0000358690 przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy o kapitale zakładowym 142 800zł opłaconym w całości. Limtel sp. z o.o. jest wpisana do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 9118.
Usługa - czynność wykonywana przez Dostawcę na rzecz użytkownika polegająca na zapewnieniu infrastruktury do tworzenia i użytkowania systemów typu IVR (ang. Interactive Voice Response) charakteryzująca się parametrami określonymi w §2 regulaminu dostępna na stronie twojainfolinia.pl
Serwis - strona internetowa limtel.pl
System - ogół rozwiązań informatycznych Limtel sp. z. o.o. służących do zapewnienia Usług
Sztuczny Ruch – ruch telekomunikacyjny, wprowadzany przez Użytkownika do/przez sieć Dostawcy, z wykorzystaniem m.in. urządzeń, programów komputerowych, mogących generować połączenia telefoniczne o założonym przez podmiot generujący ten ruch czasie trwania lub też umożliwiających automatyczne przekierowanie połączeń pod numerację umożliwiającą naliczanie opłat wyższych niż wynikałoby to z charakterystyki wywoływanych numerów, do których kierowane miały by być takie połączenia. Ruch umożliwiający uzyskanie korzyści majątkowych przez podmiot generujący lub też narażający na straty podmiot, z wykorzystaniem sieci którego tranzytowane bądź zakańczane miałyby być takie połączenia.
Siła Wyższa - zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym niezależne od Strony, którego nie można było rozsądnie przewidzieć w dniu zawierania Umowy i któremu nie można zapobiec przy dołożeniu najwyższej staranności, a w szczególności: wojna, wojna domowa, zamieszki, akty sabotażu, rozruchy, katastrofy naturalne, strajk, akty organów władzy o charakterze powszechnym, zmiana prawa
§2 Charakter Usług
- Dostawca świadczy usługi w technologii VoIP bez możliwości bezpośredniego nawiązywania i odbierania połączeń przez Użytkownika.
- Każda z Usług posiada numer telefoniczny z sieci stacjonarnej z dowolnej strefy polskiego krajowego planu numeracji.
- Dostawca nie zapewnia oraz nie zezwala na inicjowanie jakikolwiek połączeń ze służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy (numery alarmowe w myśl Prawa Telekomunikacyjnego).
- Usługi świadczone przez Limtel sp. z o.o. nie są publicznie dostępnymi usługami telefonicznymi w myśl Prawa Telekomunikacyjnego. Nie podlegają więc obowiązkom wynikającym z Art. 66, 67, 71 tejże ustawy oraz innych stosujących się do publicznie dostępnych usług telefonicznych.
- Dostawca nie zezwala na tworzenie w ramach systemu usług bezpośrednio odpowiedzialnych za ludzkie życie, zdrowie lub mienie. Żadne z Usług Gotowych nie są numerami alarmowi, w myśl Prawa Telekomunikacyjnego, aczkolwiek dopuszcza się używane ich do całodobowego kontaktu Klienta ze związanymi z nim podmiotami, również w nagłych przypadkach.
- Dostawca nie zezwala i blokuje połączenia wychodzące realizowane na numery usług audioteksowych, usług Premium, usług specjalnych, AUS, dostępu do internetu, usług wywoławczych oraz sieci inteligentnej.
- Nawiązywanie połączeń międzynarodowych jest domyślnie zablokowane. Ich odblokowanie może być przedmiotem oddzielnej umowy.
- Dostawca nie zezwala na generowanie Sztucznego Ruchu przez Użytkownika.
§3 Konto i wypowiedzenie umowy
- Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w Systemie. Wszystkie jego Usługi są przypisane do tego konta i w ramach salda tegoż konta rozliczne.
- Usługa działa na zasadzie przedpłacenia (prepaid). Z kontem Użytkownika związane jest jego saldo, uzupełniane (zasilane) przez Użytkownika za pomocą kanałów płatności elektronicznej lub kuponami promocyjnymi. Wszelkie czynności rozliczane są poprzez obniżanie salda przez Dostawcę.
- Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych i aktualnych danych podczas rejestracji konta i wskazania adresu e-mail do którego nie mają dostępu osoby trzecie.
- Użytkownik może w każdej chwili skasować swoje konto. W takim przypadku środki na nim zgromadzone nie są zwracane.
- Konto zachowuje ważność przez 365 dni liczonych od daty ostatniej wpłaty środków na konto prepaid. Po tym okresie zostaje usunięte a zgromadzone środki nie są zwracane.
- Dostawca zastrzega sobie prawo do skasowania konta, które przez okres co najmniej 30 dni ma ujemne lub zerowe saldo.
- Dostawca może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
- zmiany prawa, która uniemożliwia Dostawcy świadczenie Usług;
- utraty przez Dostawcę uprawnień bądź możliwości technicznych do wykonywania Usług
- naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Użytkownika, a w szczególności: nie uregulowania w terminie przez Użytkownika należności za wykonane Usługi; powtarzającego się lub ciągłego naruszania przez Użytkownika postanowień Umowy lub Regulaminu; podłączania przez Użytkownika do Sieci Dostawcy lub do urządzeń z nią współpracujących urządzeń nie spełniających wymogów określonych w Ustawie i przepisach wykonawczych do niej lub nie posiadających dokumentu lub znaku potwierdzającego zgodność z wymaganiami zasadniczymi, o którym mowa w Ustawie lub urządzeń mogących spowodować zakłócenia w pracy tej Sieci; stworzenia przez Użytkownika zagrożenia dla interesów Dostawcy lub innych użytkowników Sieci; niemożliwości rozpoczęcia świadczenia przez Dostawcę z przyczyn zawinionych przez Użytkownika; naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa z wykorzystaniem Usług lub Sieci Dostawcy; wykorzystania przez Użytkownika usług świadczonych przez Dostawcę do celów niezgodnych z prawem; wszczęcia wobec Użytkownika postępowania likwidacyjnego, układowego, egzekucyjnego albo innego postępowania mającego na celu zawarcie porozumienia z wierzycielami Użytkownika; złożenia przez lub wobec Użytkownika wniosku o ogłoszenie upadłości, w zakresie dozwolonym przepisami prawa
- wystąpienia w stosunku do Użytkownika lub Dostawcy przypadku Siły Wyższej, który uniemożliwia lub w znaczącym stopniu ogranicza możliwość świadczenia Usług
- Użytkownik może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym i prawem do zwrotu środków z konta prepaid w przypadku powtarzającego się rażącego naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Dostawcę, a w szczególności:
- nie uruchomienia Usługi w terminie ustalonym w Umowie z winy Dostawcy
- wystąpienia przerwy w świadczeniu Usług trwających dłużej niż 14 następujących po sobie dni z przyczyn zawinionych przez Dostawcę
- nie rozpoczęcia świadczenia Usług przez Dostawcę
- Za okres trwania przypadku Siły Wyższej w stosunku do Dostawcy lub Użytkownika i spowodowanego takim przypadkiem Siły Wyższej nie rozpoczęcia świadczenia Usług przez Dostawcę lub przerwy w świadczeniu Usług na rzecz Użytkownika, Użytkownik nie jest zobowiązany do uiszczenia na rzecz Dostawcy opłaty za te Usługi, których świadczenie nie zostało uruchomione lub zostało przerwane.
- Dostawca będzie dążył do wyjaśnienia wszelkich budzących wątpliwości spraw jednocześnie zastrzegając sobie prawo do natychmiastowego zablokowania lub skasowania konta, jeżeli użytkownik złamał warunki korzystania z serwisu lub takiej czynności zarządzały upoważnione organy państwowe. W przypadku skasowania konta w takich okolicznościach, środki zgromadzone na koncie nie ulegają zwrotowi.
- Zablokowane konto zostaje odblokowane, gdy wyjaśnione zostaną okoliczności, które uzasadniały jego zablokowanie.
- Dostawca nie pobiera żadnych danych związanych z przelewami bankowymi, kartami kredytowymi i danymi osobowymi z nimi związanymi. Wszelkie płatności w systemie są realizowane za pomocą zewnętrznych firm.
- W przypadku płatności elektronicznej Dostawa zaksięguje wpłatę w momencie otrzymania elektronicznego potwierdzenia z banku. Realizacja przelewu elektronicznego jest zależna od systemu bankowego i może zając do 72 godzin.
- Wpłata zostaje zaksięgowana z datą otrzymania potwierdzenia bankowego. Do każdego zamówienia Dostawca wystawi Fakturę VAT.
- Użytkownik aby otrzymać fakturę na firmę musi przed doładowaniem uzupełnić dane szczegółowe, w przeciwnym wypadku Dostawca wystawi fakturę imienną.
- Wszelkie podane na stronie twojainfolinia.pl są cenami brutto.
- Dostawca udostępnia faktury tylko w formie elektronicznej, w postaci pliku PDF. Dostawca nie wysyła faktur w sposób tradycyjny. Faktury są dostępne do pobrania w panelu Użytkownika po zalogowaniu do Serwisu.
§4 Rozliczenia
- Aktualny cennik dostępny jest w dziale "Cennik" Serwisu.
- Cennik może ulec zmianie w dowolnym momencie, użytkownik nie będzie powiadamiany o zmianie, gdy zmiana cennika i parametrów usługi nie wpłynie już wykupione usługi.
- W wypadku zmiany parametrów i ceny usługi dostawca powiadomi minimum 31 dni wcześniej w formie mailowej użytkownika, który będzie miał prawo rezygnacji z usługi oraz zwrotu zgromadzonych na koncie prepaid środków.
- Dostawca pobiera opłaty okresowe w postaci abonamentu głównego oraz opłaty za usługi dodane i połączenia telefoniczne.
- Opłata abonamentowa pobierania jest za pierwszy okres abonamentowy który wynosi jeden miesiąc w momencie wykupienia usługi. Aby opłata została pobrana konto prepaid musi być wpierw odpowiednio zasilone. Dostawca w sposób automatyczny pobierać będzie opłatę abonamentową za kolejne okresy rozliczeniowe co jeden miesiąc aż do momentu zakończenia świadczenia usługi.
- W przypadku kiedy konto prepaid nie zawiera wystarczających środków na pokrycie opłaty abonamentowej Usługa zostanie wyłączona. Użytkownik będzie miał prawo wznowienia usługi za opłatą aktywacyjną w wysokości 123.00 zł brutto w ciągu 7 dni od daty usunięcia usługi. Po upłynięciu tego terminu usługa zostanie trwale usunięta z konta Użytkownika.
- Numer telefonu po trwałym usunięciu nie będzie dostępny w systemie dla innych użytkowników przez okres 3 miesięcy. Użytkownik może w tym czasie zwrócić się z prośbą o przywrócenie określonego numeru telefonu do której dostawca ustosunkuje się w ciągu 5 dni roboczych. Numer telefonu w okresie niedostępności może być przywrócony tylko i wyłącznie na konto Użytkownika, który ostatni z niego korzystał. Przywrócenie ręczne numeru telefonu to koszt 499.00 zł brutto.
- Opłaty jednorazowe pobierane są za każdą akcję poza planem abonamentowym. Ceny konkretnych akcji określone są w dostępnym cenniku. Wszelkie opłaty pobierane są z konta Prepaid. W przypadku braku środków na koncie prepaid i wyczerpaniu limitów konta dostęp do akcji (np. inicjowania połączeń telefonicznych) zostanie zablokowany. Użytkownik może w dowolnym czasie trwania okresu abonamentowego odblokować usługę doładowując konto prepaid.
- Nie pobiera się opłat za obsługę połączenia przychodzącego.
- Opłaty za obsługę połączenia wychodzącego naliczane są w odstępach minutowych zgodnie z cennikiem usług abonamentowych.
- Dostawca w momencie połączenia blokuje odpowiednią ilość środków prepaid wymaganą do przeprowadzenia połączenia o maksymalnej długości dopuszczalnego połączenia a w przypadku nie wykorzystania pełnej ich ilości zwraca środki natychmiast po zakończeniu połączenia.
- Dostawca może naliczyć dodatkowe opłaty o ile ich naliczenie jest uzasadnione w wyniku korekty billingów telefonicznych i ich rzeczywistej wartości transakcyjnej.
§5 Gwarancja i dostępność
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku nie działania, nieprawidłowego działania lub niedostępności usługi, będące następstwem okoliczności na które dostawca nie miał wpływu lub które powstały bez jego winy.
- W żadnym wypadku Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie oraz utracone korzyści, a w szczególności utratę przychodów, zysków, spodziewanych oszczędności lub klientów. Wyłączenie to nie dotyczy konsumenta.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie z Usługi przez podmiot inny niż Użytkownik. Użytkownik zobowiązany jest zabezpieczyć na własny koszt dostęp do konta oraz urządzeń i systemów przeznaczonych do korzystania z Usługi, w szczególności poprzez zachowanie w poufności danych używanych do logowania, oprogramowanie zabezpieczające (antywirus, firewall) a także inne zabezpieczenia informatyczne i fizyczne.
- Dostawca gwarantuje dostępność usługi na poziomie 97% w skali miesiąca. Jeżeli dostępność usług znajdzie się na niższym poziomie, Użytkownik ma prawo zażądać odszkodowania wysokości proporcjonalnej do podstawowej opłaty miesięcznej za Usługę, zależnej od ilości godzin w jakich system nie pracował.
- Dostawca dokłada wszelkich starań by dane użytkownika zostały zabezpieczone przed utratą i wdrożył stosowne mechanizmy archiwizacji. Nie zwalnia to Użytkownika z konieczności przechowywania kopii zapasowych istotnych dla niego danych.
- Dostawca obowiązuje się informować Użytkownika o zaplanowanych interwencjach serwisowych powodujących przerwanie pracy Systemu co najmniej 24h przez interwencją poprzez e-mail lub telefoniczne.
- Mając na uwadze dobro ogółu Użytkowników, dostawca zastrzega sobie prawo do niezaplanowanych interwencji serwisowych w wypadku awarii Systemu lub konieczności naprawy krytycznego błędu.
§6 Warunki korzystania z serwisu.
- Zabrania się użytkowania Systemu w celach niezgodnych z polskim prawem w szczególności do czynów noszących znamiona oszustwa, złośliwego i powtarzającego nagabywania (tzw. stalking) lub godzących w dobra osobiste jakichkolwiek osób trzecich.
- Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Systemu powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść, jakość, formę i zapewnienie zgodności z prawem infolinii świadczonej za pomocą Usługi.
- Zabrania się czynności mogących zachwiać stabilnością i dostępnością Systemu.
- Zabrania się jakikolwiek prób nieautoryzowanego dostępu do danych i przełamywania mechanizmów bezpieczeństwa Systemu.
- W obrębie Usługi można podawać tylko i wyłącznie numery telefonów i adresy e-mail:
- których jest się właścicielem lub są one własnością Firmy korzystającej z Konta
- osób, które wyraziły zgodę na wykorzystanie tych danych
- pochodzące z legalne nabytych lub publiczne dostępnych baz danych
- Użytkownik obowiązuje się do usunięcia numerów telefonów i adresów e-mail z Systemu, jeżeli takie będzie życzenie ich właścicieli.
- Zabrania się wydzwaniana na numery telefonów zawarte w tzw. “Do Not Call Lists” obecne m.in. w takich państwach jak USA, UK, Kanada, Australia, Nowa Zelandia.
- Użytkownik wydzwaniający się na numery poza granicami kraju jest zobowiązany przestrzegać regulacji prawnych obowiązujących w tych krajach.
- Funkcjonalność wydzwaniania się może służyć do przekazywania informacji handlowej.
- Funkcjonalność SMS i e-mail nie może służyć do przesyłania jakiejkolwiek informacji handlowej.
- Za treść połączeń, SMSów i wiadomości e-mail odpowiada Użytkownik. Wyjątkiem są SMSy i wiadomości e-mail automatycznie generowanie przez System.
- Zabrania się używania jakichkolwiek materiałów (w szczególności nagrań audio) na których wykorzystywanie Użytkownik nie posiada praw.
- System nie dopuszcza wydzwaniania się w godzinach nocnych (22-6). Nie dotyczy to przekierowywania połączeń do konsultantów.
§7 Polityka prywatności.
- Administratorem danych osobowych jest Limtel Sp. z o.o. z siedzibą przy Ul. Towarowej 2, 10-417 Olsztyn, NIP: 7393792360, Regon: 280518010, KRS: 0000358690 (Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wysokość Kapitału Zakładowego 142 800 PLN opłacony w całości).
- Za Użytkownika stawia się osobę, która zarejestrowała się w Serwisie i wyraziła akceptację regulaminu.
- Przeglądanie strony nie wymaga udostępniania danych osobowych.
- Serwis internetowa może wykorzystywać ciasteczka (cookies), które służą identyfikacji przeglądarki, by zapewnić optymalną nawigację po udostępnianych zasobach. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
- Podczas aktywności Użytkownika wizyty w serwisie, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty m.in. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego
- Aby uzyskać dostęp do Usług oferowanych przez Serwis, należy dokonać procesu rejestracji, który wymaga podania danych osobowych. Podane dane osobowe zbierane są w celach:
- funkcjonowania serwisu i świadczenia usług
- identyfikacji użytkownika w sprawach: roszczeń, próśb, reklamacji.
- dostosowania serwisu do potrzeb użytkownika
- celach informacyjnych zawierających komunikaty, informacje marketingowe, wiadomości i informacje z serwisu albo jego partnerów
- Administrator może kontaktować się z Użytkownikiem za pomocą telefonu, poczty e-mail oraz tradycyjnej korespondencji pocztowej
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do ich przetwarzania
- Serwis może wymagać podania następujących danych: imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu, NIP, numer telefonu, adres e-mail.
- Na podstawie obowiązującego prawa każdy Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz zażądania ich usunięcia
- Administrator może odmówić usunięcia Danych Osobowych, jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności lub naruszył regulaminu Serwisu lub obowiązujących przepisów prawa i zachowanie Danych Osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności
- Administrator nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim, jednak przypadku naruszenia Regulaminu, obowiązującego prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, może udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości lub innym uprawnionym podmiotom
- Administrator w trakcie realizacji płatności opiera się podmiotach pośredniczących (dotpay.pl) przez co nie zbiera i nie przechowuje wrażliwych danych związanych z realizacją procesu płatności np. informacji o karcie kredytowej
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na stronie internetowej Usługi
§8 Postanowienia Końcowe
- Regulamin obowiązuje od 23 lutego 2015 do odwołania.
- Pierwsze logowanie do Serwisu wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Każde zalogowanie do serwisu oznacza akceptację regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.
- Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 31 dni przed wprowadzeniem jej w życie.
Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna posiadająca konto w ramach serwisów prowadzonych przez Dostawcę.
Dostawca - Limtel sp. z o.o. z siedzibą w Olsztynie, ul. Towarowej 2, 10-417 Olsztyn o numerach NIP 739-379-23-60 i REGON 280518010 wpisana do KRS pod numerem 0000358690 przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy o kapitale zakładowym 142 800zł opłaconym w całości. Limtel sp. z o.o. jest wpisana do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych pod numerem 9118.
Usługa - czynność wykonywana przez Dostawcę na rzecz użytkownika polegająca na zapewnieniu infrastruktury do tworzenia i użytkowania systemów typu IVR (ang. Interactive Voice Response) charakteryzująca się parametrami określonymi w §2 regulaminu dostępna na stronie twojainfolinia.pl
Serwis - strona internetowa limtel.pl
System - ogół rozwiązań informatycznych Limtel sp. z. o.o. służących do zapewnienia Usług
Sztuczny Ruch – ruch telekomunikacyjny, wprowadzany przez Użytkownika do/przez sieć Dostawcy, z wykorzystaniem m.in. urządzeń, programów komputerowych, mogących generować połączenia telefoniczne o założonym przez podmiot generujący ten ruch czasie trwania lub też umożliwiających automatyczne przekierowanie połączeń pod numerację umożliwiającą naliczanie opłat wyższych niż wynikałoby to z charakterystyki wywoływanych numerów, do których kierowane miały by być takie połączenia. Ruch umożliwiający uzyskanie korzyści majątkowych przez podmiot generujący lub też narażający na straty podmiot, z wykorzystaniem sieci którego tranzytowane bądź zakańczane miałyby być takie połączenia.
Siła Wyższa - zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym niezależne od Strony, którego nie można było rozsądnie przewidzieć w dniu zawierania Umowy i któremu nie można zapobiec przy dołożeniu najwyższej staranności, a w szczególności: wojna, wojna domowa, zamieszki, akty sabotażu, rozruchy, katastrofy naturalne, strajk, akty organów władzy o charakterze powszechnym, zmiana prawa
- Dostawca świadczy usługi w technologii VoIP bez możliwości bezpośredniego nawiązywania i odbierania połączeń przez Użytkownika.
- Każda z Usług posiada numer telefoniczny z sieci stacjonarnej z dowolnej strefy polskiego krajowego planu numeracji.
- Dostawca nie zapewnia oraz nie zezwala na inicjowanie jakikolwiek połączeń ze służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy (numery alarmowe w myśl Prawa Telekomunikacyjnego).
- Usługi świadczone przez Limtel sp. z o.o. nie są publicznie dostępnymi usługami telefonicznymi w myśl Prawa Telekomunikacyjnego. Nie podlegają więc obowiązkom wynikającym z Art. 66, 67, 71 tejże ustawy oraz innych stosujących się do publicznie dostępnych usług telefonicznych.
- Dostawca nie zezwala na tworzenie w ramach systemu usług bezpośrednio odpowiedzialnych za ludzkie życie, zdrowie lub mienie. Żadne z Usług Gotowych nie są numerami alarmowi, w myśl Prawa Telekomunikacyjnego, aczkolwiek dopuszcza się używane ich do całodobowego kontaktu Klienta ze związanymi z nim podmiotami, również w nagłych przypadkach.
- Dostawca nie zezwala i blokuje połączenia wychodzące realizowane na numery usług audioteksowych, usług Premium, usług specjalnych, AUS, dostępu do internetu, usług wywoławczych oraz sieci inteligentnej.
- Nawiązywanie połączeń międzynarodowych jest domyślnie zablokowane. Ich odblokowanie może być przedmiotem oddzielnej umowy.
- Dostawca nie zezwala na generowanie Sztucznego Ruchu przez Użytkownika.
§3 Konto i wypowiedzenie umowy
- Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w Systemie. Wszystkie jego Usługi są przypisane do tego konta i w ramach salda tegoż konta rozliczne.
- Usługa działa na zasadzie przedpłacenia (prepaid). Z kontem Użytkownika związane jest jego saldo, uzupełniane (zasilane) przez Użytkownika za pomocą kanałów płatności elektronicznej lub kuponami promocyjnymi. Wszelkie czynności rozliczane są poprzez obniżanie salda przez Dostawcę.
- Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych i aktualnych danych podczas rejestracji konta i wskazania adresu e-mail do którego nie mają dostępu osoby trzecie.
- Użytkownik może w każdej chwili skasować swoje konto. W takim przypadku środki na nim zgromadzone nie są zwracane.
- Konto zachowuje ważność przez 365 dni liczonych od daty ostatniej wpłaty środków na konto prepaid. Po tym okresie zostaje usunięte a zgromadzone środki nie są zwracane.
- Dostawca zastrzega sobie prawo do skasowania konta, które przez okres co najmniej 30 dni ma ujemne lub zerowe saldo.
- Dostawca może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
- zmiany prawa, która uniemożliwia Dostawcy świadczenie Usług;
- utraty przez Dostawcę uprawnień bądź możliwości technicznych do wykonywania Usług
- naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Użytkownika, a w szczególności: nie uregulowania w terminie przez Użytkownika należności za wykonane Usługi; powtarzającego się lub ciągłego naruszania przez Użytkownika postanowień Umowy lub Regulaminu; podłączania przez Użytkownika do Sieci Dostawcy lub do urządzeń z nią współpracujących urządzeń nie spełniających wymogów określonych w Ustawie i przepisach wykonawczych do niej lub nie posiadających dokumentu lub znaku potwierdzającego zgodność z wymaganiami zasadniczymi, o którym mowa w Ustawie lub urządzeń mogących spowodować zakłócenia w pracy tej Sieci; stworzenia przez Użytkownika zagrożenia dla interesów Dostawcy lub innych użytkowników Sieci; niemożliwości rozpoczęcia świadczenia przez Dostawcę z przyczyn zawinionych przez Użytkownika; naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa z wykorzystaniem Usług lub Sieci Dostawcy; wykorzystania przez Użytkownika usług świadczonych przez Dostawcę do celów niezgodnych z prawem; wszczęcia wobec Użytkownika postępowania likwidacyjnego, układowego, egzekucyjnego albo innego postępowania mającego na celu zawarcie porozumienia z wierzycielami Użytkownika; złożenia przez lub wobec Użytkownika wniosku o ogłoszenie upadłości, w zakresie dozwolonym przepisami prawa
- wystąpienia w stosunku do Użytkownika lub Dostawcy przypadku Siły Wyższej, który uniemożliwia lub w znaczącym stopniu ogranicza możliwość świadczenia Usług
- Użytkownik może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym i prawem do zwrotu środków z konta prepaid w przypadku powtarzającego się rażącego naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Dostawcę, a w szczególności:
- nie uruchomienia Usługi w terminie ustalonym w Umowie z winy Dostawcy
- wystąpienia przerwy w świadczeniu Usług trwających dłużej niż 14 następujących po sobie dni z przyczyn zawinionych przez Dostawcę
- nie rozpoczęcia świadczenia Usług przez Dostawcę
- Za okres trwania przypadku Siły Wyższej w stosunku do Dostawcy lub Użytkownika i spowodowanego takim przypadkiem Siły Wyższej nie rozpoczęcia świadczenia Usług przez Dostawcę lub przerwy w świadczeniu Usług na rzecz Użytkownika, Użytkownik nie jest zobowiązany do uiszczenia na rzecz Dostawcy opłaty za te Usługi, których świadczenie nie zostało uruchomione lub zostało przerwane.
- Dostawca będzie dążył do wyjaśnienia wszelkich budzących wątpliwości spraw jednocześnie zastrzegając sobie prawo do natychmiastowego zablokowania lub skasowania konta, jeżeli użytkownik złamał warunki korzystania z serwisu lub takiej czynności zarządzały upoważnione organy państwowe. W przypadku skasowania konta w takich okolicznościach, środki zgromadzone na koncie nie ulegają zwrotowi.
- Zablokowane konto zostaje odblokowane, gdy wyjaśnione zostaną okoliczności, które uzasadniały jego zablokowanie.
- Dostawca nie pobiera żadnych danych związanych z przelewami bankowymi, kartami kredytowymi i danymi osobowymi z nimi związanymi. Wszelkie płatności w systemie są realizowane za pomocą zewnętrznych firm.
- W przypadku płatności elektronicznej Dostawa zaksięguje wpłatę w momencie otrzymania elektronicznego potwierdzenia z banku. Realizacja przelewu elektronicznego jest zależna od systemu bankowego i może zając do 72 godzin.
- Wpłata zostaje zaksięgowana z datą otrzymania potwierdzenia bankowego. Do każdego zamówienia Dostawca wystawi Fakturę VAT.
- Użytkownik aby otrzymać fakturę na firmę musi przed doładowaniem uzupełnić dane szczegółowe, w przeciwnym wypadku Dostawca wystawi fakturę imienną.
- Wszelkie podane na stronie twojainfolinia.pl są cenami brutto.
- Dostawca udostępnia faktury tylko w formie elektronicznej, w postaci pliku PDF. Dostawca nie wysyła faktur w sposób tradycyjny. Faktury są dostępne do pobrania w panelu Użytkownika po zalogowaniu do Serwisu.
§4 Rozliczenia
- Aktualny cennik dostępny jest w dziale "Cennik" Serwisu.
- Cennik może ulec zmianie w dowolnym momencie, użytkownik nie będzie powiadamiany o zmianie, gdy zmiana cennika i parametrów usługi nie wpłynie już wykupione usługi.
- W wypadku zmiany parametrów i ceny usługi dostawca powiadomi minimum 31 dni wcześniej w formie mailowej użytkownika, który będzie miał prawo rezygnacji z usługi oraz zwrotu zgromadzonych na koncie prepaid środków.
- Dostawca pobiera opłaty okresowe w postaci abonamentu głównego oraz opłaty za usługi dodane i połączenia telefoniczne.
- Opłata abonamentowa pobierania jest za pierwszy okres abonamentowy który wynosi jeden miesiąc w momencie wykupienia usługi. Aby opłata została pobrana konto prepaid musi być wpierw odpowiednio zasilone. Dostawca w sposób automatyczny pobierać będzie opłatę abonamentową za kolejne okresy rozliczeniowe co jeden miesiąc aż do momentu zakończenia świadczenia usługi.
- W przypadku kiedy konto prepaid nie zawiera wystarczających środków na pokrycie opłaty abonamentowej Usługa zostanie wyłączona. Użytkownik będzie miał prawo wznowienia usługi za opłatą aktywacyjną w wysokości 123.00 zł brutto w ciągu 7 dni od daty usunięcia usługi. Po upłynięciu tego terminu usługa zostanie trwale usunięta z konta Użytkownika.
- Numer telefonu po trwałym usunięciu nie będzie dostępny w systemie dla innych użytkowników przez okres 3 miesięcy. Użytkownik może w tym czasie zwrócić się z prośbą o przywrócenie określonego numeru telefonu do której dostawca ustosunkuje się w ciągu 5 dni roboczych. Numer telefonu w okresie niedostępności może być przywrócony tylko i wyłącznie na konto Użytkownika, który ostatni z niego korzystał. Przywrócenie ręczne numeru telefonu to koszt 499.00 zł brutto.
- Opłaty jednorazowe pobierane są za każdą akcję poza planem abonamentowym. Ceny konkretnych akcji określone są w dostępnym cenniku. Wszelkie opłaty pobierane są z konta Prepaid. W przypadku braku środków na koncie prepaid i wyczerpaniu limitów konta dostęp do akcji (np. inicjowania połączeń telefonicznych) zostanie zablokowany. Użytkownik może w dowolnym czasie trwania okresu abonamentowego odblokować usługę doładowując konto prepaid.
- Nie pobiera się opłat za obsługę połączenia przychodzącego.
- Opłaty za obsługę połączenia wychodzącego naliczane są w odstępach minutowych zgodnie z cennikiem usług abonamentowych.
- Dostawca w momencie połączenia blokuje odpowiednią ilość środków prepaid wymaganą do przeprowadzenia połączenia o maksymalnej długości dopuszczalnego połączenia a w przypadku nie wykorzystania pełnej ich ilości zwraca środki natychmiast po zakończeniu połączenia.
- Dostawca może naliczyć dodatkowe opłaty o ile ich naliczenie jest uzasadnione w wyniku korekty billingów telefonicznych i ich rzeczywistej wartości transakcyjnej.
§5 Gwarancja i dostępność
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku nie działania, nieprawidłowego działania lub niedostępności usługi, będące następstwem okoliczności na które dostawca nie miał wpływu lub które powstały bez jego winy.
- W żadnym wypadku Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie oraz utracone korzyści, a w szczególności utratę przychodów, zysków, spodziewanych oszczędności lub klientów. Wyłączenie to nie dotyczy konsumenta.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie z Usługi przez podmiot inny niż Użytkownik. Użytkownik zobowiązany jest zabezpieczyć na własny koszt dostęp do konta oraz urządzeń i systemów przeznaczonych do korzystania z Usługi, w szczególności poprzez zachowanie w poufności danych używanych do logowania, oprogramowanie zabezpieczające (antywirus, firewall) a także inne zabezpieczenia informatyczne i fizyczne.
- Dostawca gwarantuje dostępność usługi na poziomie 97% w skali miesiąca. Jeżeli dostępność usług znajdzie się na niższym poziomie, Użytkownik ma prawo zażądać odszkodowania wysokości proporcjonalnej do podstawowej opłaty miesięcznej za Usługę, zależnej od ilości godzin w jakich system nie pracował.
- Dostawca dokłada wszelkich starań by dane użytkownika zostały zabezpieczone przed utratą i wdrożył stosowne mechanizmy archiwizacji. Nie zwalnia to Użytkownika z konieczności przechowywania kopii zapasowych istotnych dla niego danych.
- Dostawca obowiązuje się informować Użytkownika o zaplanowanych interwencjach serwisowych powodujących przerwanie pracy Systemu co najmniej 24h przez interwencją poprzez e-mail lub telefoniczne.
- Mając na uwadze dobro ogółu Użytkowników, dostawca zastrzega sobie prawo do niezaplanowanych interwencji serwisowych w wypadku awarii Systemu lub konieczności naprawy krytycznego błędu.
§6 Warunki korzystania z serwisu.
- Zabrania się użytkowania Systemu w celach niezgodnych z polskim prawem w szczególności do czynów noszących znamiona oszustwa, złośliwego i powtarzającego nagabywania (tzw. stalking) lub godzących w dobra osobiste jakichkolwiek osób trzecich.
- Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Systemu powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść, jakość, formę i zapewnienie zgodności z prawem infolinii świadczonej za pomocą Usługi.
- Zabrania się czynności mogących zachwiać stabilnością i dostępnością Systemu.
- Zabrania się jakikolwiek prób nieautoryzowanego dostępu do danych i przełamywania mechanizmów bezpieczeństwa Systemu.
- W obrębie Usługi można podawać tylko i wyłącznie numery telefonów i adresy e-mail:
- których jest się właścicielem lub są one własnością Firmy korzystającej z Konta
- osób, które wyraziły zgodę na wykorzystanie tych danych
- pochodzące z legalne nabytych lub publiczne dostępnych baz danych
- Użytkownik obowiązuje się do usunięcia numerów telefonów i adresów e-mail z Systemu, jeżeli takie będzie życzenie ich właścicieli.
- Zabrania się wydzwaniana na numery telefonów zawarte w tzw. “Do Not Call Lists” obecne m.in. w takich państwach jak USA, UK, Kanada, Australia, Nowa Zelandia.
- Użytkownik wydzwaniający się na numery poza granicami kraju jest zobowiązany przestrzegać regulacji prawnych obowiązujących w tych krajach.
- Funkcjonalność wydzwaniania się może służyć do przekazywania informacji handlowej.
- Funkcjonalność SMS i e-mail nie może służyć do przesyłania jakiejkolwiek informacji handlowej.
- Za treść połączeń, SMSów i wiadomości e-mail odpowiada Użytkownik. Wyjątkiem są SMSy i wiadomości e-mail automatycznie generowanie przez System.
- Zabrania się używania jakichkolwiek materiałów (w szczególności nagrań audio) na których wykorzystywanie Użytkownik nie posiada praw.
- System nie dopuszcza wydzwaniania się w godzinach nocnych (22-6). Nie dotyczy to przekierowywania połączeń do konsultantów.
§7 Polityka prywatności.
- Administratorem danych osobowych jest Limtel Sp. z o.o. z siedzibą przy Ul. Towarowej 2, 10-417 Olsztyn, NIP: 7393792360, Regon: 280518010, KRS: 0000358690 (Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wysokość Kapitału Zakładowego 142 800 PLN opłacony w całości).
- Za Użytkownika stawia się osobę, która zarejestrowała się w Serwisie i wyraziła akceptację regulaminu.
- Przeglądanie strony nie wymaga udostępniania danych osobowych.
- Serwis internetowa może wykorzystywać ciasteczka (cookies), które służą identyfikacji przeglądarki, by zapewnić optymalną nawigację po udostępnianych zasobach. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
- Podczas aktywności Użytkownika wizyty w serwisie, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty m.in. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego
- Aby uzyskać dostęp do Usług oferowanych przez Serwis, należy dokonać procesu rejestracji, który wymaga podania danych osobowych. Podane dane osobowe zbierane są w celach:
- funkcjonowania serwisu i świadczenia usług
- identyfikacji użytkownika w sprawach: roszczeń, próśb, reklamacji.
- dostosowania serwisu do potrzeb użytkownika
- celach informacyjnych zawierających komunikaty, informacje marketingowe, wiadomości i informacje z serwisu albo jego partnerów
- Administrator może kontaktować się z Użytkownikiem za pomocą telefonu, poczty e-mail oraz tradycyjnej korespondencji pocztowej
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do ich przetwarzania
- Serwis może wymagać podania następujących danych: imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu, NIP, numer telefonu, adres e-mail.
- Na podstawie obowiązującego prawa każdy Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz zażądania ich usunięcia
- Administrator może odmówić usunięcia Danych Osobowych, jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności lub naruszył regulaminu Serwisu lub obowiązujących przepisów prawa i zachowanie Danych Osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności
- Administrator nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim, jednak przypadku naruszenia Regulaminu, obowiązującego prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, może udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości lub innym uprawnionym podmiotom
- Administrator w trakcie realizacji płatności opiera się podmiotach pośredniczących (dotpay.pl) przez co nie zbiera i nie przechowuje wrażliwych danych związanych z realizacją procesu płatności np. informacji o karcie kredytowej
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na stronie internetowej Usługi
§8 Postanowienia Końcowe
- Regulamin obowiązuje od 23 lutego 2015 do odwołania.
- Pierwsze logowanie do Serwisu wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Każde zalogowanie do serwisu oznacza akceptację regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.
- Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 31 dni przed wprowadzeniem jej w życie.
- zmiany prawa, która uniemożliwia Dostawcy świadczenie Usług;
- utraty przez Dostawcę uprawnień bądź możliwości technicznych do wykonywania Usług
- naruszenia istotnych postanowień Umowy przez Użytkownika, a w szczególności: nie uregulowania w terminie przez Użytkownika należności za wykonane Usługi; powtarzającego się lub ciągłego naruszania przez Użytkownika postanowień Umowy lub Regulaminu; podłączania przez Użytkownika do Sieci Dostawcy lub do urządzeń z nią współpracujących urządzeń nie spełniających wymogów określonych w Ustawie i przepisach wykonawczych do niej lub nie posiadających dokumentu lub znaku potwierdzającego zgodność z wymaganiami zasadniczymi, o którym mowa w Ustawie lub urządzeń mogących spowodować zakłócenia w pracy tej Sieci; stworzenia przez Użytkownika zagrożenia dla interesów Dostawcy lub innych użytkowników Sieci; niemożliwości rozpoczęcia świadczenia przez Dostawcę z przyczyn zawinionych przez Użytkownika; naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa z wykorzystaniem Usług lub Sieci Dostawcy; wykorzystania przez Użytkownika usług świadczonych przez Dostawcę do celów niezgodnych z prawem; wszczęcia wobec Użytkownika postępowania likwidacyjnego, układowego, egzekucyjnego albo innego postępowania mającego na celu zawarcie porozumienia z wierzycielami Użytkownika; złożenia przez lub wobec Użytkownika wniosku o ogłoszenie upadłości, w zakresie dozwolonym przepisami prawa
- wystąpienia w stosunku do Użytkownika lub Dostawcy przypadku Siły Wyższej, który uniemożliwia lub w znaczącym stopniu ogranicza możliwość świadczenia Usług
- nie uruchomienia Usługi w terminie ustalonym w Umowie z winy Dostawcy
- wystąpienia przerwy w świadczeniu Usług trwających dłużej niż 14 następujących po sobie dni z przyczyn zawinionych przez Dostawcę
- nie rozpoczęcia świadczenia Usług przez Dostawcę
- Aktualny cennik dostępny jest w dziale "Cennik" Serwisu.
- Cennik może ulec zmianie w dowolnym momencie, użytkownik nie będzie powiadamiany o zmianie, gdy zmiana cennika i parametrów usługi nie wpłynie już wykupione usługi.
- W wypadku zmiany parametrów i ceny usługi dostawca powiadomi minimum 31 dni wcześniej w formie mailowej użytkownika, który będzie miał prawo rezygnacji z usługi oraz zwrotu zgromadzonych na koncie prepaid środków.
- Dostawca pobiera opłaty okresowe w postaci abonamentu głównego oraz opłaty za usługi dodane i połączenia telefoniczne.
- Opłata abonamentowa pobierania jest za pierwszy okres abonamentowy który wynosi jeden miesiąc w momencie wykupienia usługi. Aby opłata została pobrana konto prepaid musi być wpierw odpowiednio zasilone. Dostawca w sposób automatyczny pobierać będzie opłatę abonamentową za kolejne okresy rozliczeniowe co jeden miesiąc aż do momentu zakończenia świadczenia usługi.
- W przypadku kiedy konto prepaid nie zawiera wystarczających środków na pokrycie opłaty abonamentowej Usługa zostanie wyłączona. Użytkownik będzie miał prawo wznowienia usługi za opłatą aktywacyjną w wysokości 123.00 zł brutto w ciągu 7 dni od daty usunięcia usługi. Po upłynięciu tego terminu usługa zostanie trwale usunięta z konta Użytkownika.
- Numer telefonu po trwałym usunięciu nie będzie dostępny w systemie dla innych użytkowników przez okres 3 miesięcy. Użytkownik może w tym czasie zwrócić się z prośbą o przywrócenie określonego numeru telefonu do której dostawca ustosunkuje się w ciągu 5 dni roboczych. Numer telefonu w okresie niedostępności może być przywrócony tylko i wyłącznie na konto Użytkownika, który ostatni z niego korzystał. Przywrócenie ręczne numeru telefonu to koszt 499.00 zł brutto.
- Opłaty jednorazowe pobierane są za każdą akcję poza planem abonamentowym. Ceny konkretnych akcji określone są w dostępnym cenniku. Wszelkie opłaty pobierane są z konta Prepaid. W przypadku braku środków na koncie prepaid i wyczerpaniu limitów konta dostęp do akcji (np. inicjowania połączeń telefonicznych) zostanie zablokowany. Użytkownik może w dowolnym czasie trwania okresu abonamentowego odblokować usługę doładowując konto prepaid.
- Nie pobiera się opłat za obsługę połączenia przychodzącego.
- Opłaty za obsługę połączenia wychodzącego naliczane są w odstępach minutowych zgodnie z cennikiem usług abonamentowych.
- Dostawca w momencie połączenia blokuje odpowiednią ilość środków prepaid wymaganą do przeprowadzenia połączenia o maksymalnej długości dopuszczalnego połączenia a w przypadku nie wykorzystania pełnej ich ilości zwraca środki natychmiast po zakończeniu połączenia.
- Dostawca może naliczyć dodatkowe opłaty o ile ich naliczenie jest uzasadnione w wyniku korekty billingów telefonicznych i ich rzeczywistej wartości transakcyjnej.
§5 Gwarancja i dostępność
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku nie działania, nieprawidłowego działania lub niedostępności usługi, będące następstwem okoliczności na które dostawca nie miał wpływu lub które powstały bez jego winy.
- W żadnym wypadku Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie oraz utracone korzyści, a w szczególności utratę przychodów, zysków, spodziewanych oszczędności lub klientów. Wyłączenie to nie dotyczy konsumenta.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie z Usługi przez podmiot inny niż Użytkownik. Użytkownik zobowiązany jest zabezpieczyć na własny koszt dostęp do konta oraz urządzeń i systemów przeznaczonych do korzystania z Usługi, w szczególności poprzez zachowanie w poufności danych używanych do logowania, oprogramowanie zabezpieczające (antywirus, firewall) a także inne zabezpieczenia informatyczne i fizyczne.
- Dostawca gwarantuje dostępność usługi na poziomie 97% w skali miesiąca. Jeżeli dostępność usług znajdzie się na niższym poziomie, Użytkownik ma prawo zażądać odszkodowania wysokości proporcjonalnej do podstawowej opłaty miesięcznej za Usługę, zależnej od ilości godzin w jakich system nie pracował.
- Dostawca dokłada wszelkich starań by dane użytkownika zostały zabezpieczone przed utratą i wdrożył stosowne mechanizmy archiwizacji. Nie zwalnia to Użytkownika z konieczności przechowywania kopii zapasowych istotnych dla niego danych.
- Dostawca obowiązuje się informować Użytkownika o zaplanowanych interwencjach serwisowych powodujących przerwanie pracy Systemu co najmniej 24h przez interwencją poprzez e-mail lub telefoniczne.
- Mając na uwadze dobro ogółu Użytkowników, dostawca zastrzega sobie prawo do niezaplanowanych interwencji serwisowych w wypadku awarii Systemu lub konieczności naprawy krytycznego błędu.
§6 Warunki korzystania z serwisu.
- Zabrania się użytkowania Systemu w celach niezgodnych z polskim prawem w szczególności do czynów noszących znamiona oszustwa, złośliwego i powtarzającego nagabywania (tzw. stalking) lub godzących w dobra osobiste jakichkolwiek osób trzecich.
- Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Systemu powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść, jakość, formę i zapewnienie zgodności z prawem infolinii świadczonej za pomocą Usługi.
- Zabrania się czynności mogących zachwiać stabilnością i dostępnością Systemu.
- Zabrania się jakikolwiek prób nieautoryzowanego dostępu do danych i przełamywania mechanizmów bezpieczeństwa Systemu.
- W obrębie Usługi można podawać tylko i wyłącznie numery telefonów i adresy e-mail:
- których jest się właścicielem lub są one własnością Firmy korzystającej z Konta
- osób, które wyraziły zgodę na wykorzystanie tych danych
- pochodzące z legalne nabytych lub publiczne dostępnych baz danych
- Użytkownik obowiązuje się do usunięcia numerów telefonów i adresów e-mail z Systemu, jeżeli takie będzie życzenie ich właścicieli.
- Zabrania się wydzwaniana na numery telefonów zawarte w tzw. “Do Not Call Lists” obecne m.in. w takich państwach jak USA, UK, Kanada, Australia, Nowa Zelandia.
- Użytkownik wydzwaniający się na numery poza granicami kraju jest zobowiązany przestrzegać regulacji prawnych obowiązujących w tych krajach.
- Funkcjonalność wydzwaniania się może służyć do przekazywania informacji handlowej.
- Funkcjonalność SMS i e-mail nie może służyć do przesyłania jakiejkolwiek informacji handlowej.
- Za treść połączeń, SMSów i wiadomości e-mail odpowiada Użytkownik. Wyjątkiem są SMSy i wiadomości e-mail automatycznie generowanie przez System.
- Zabrania się używania jakichkolwiek materiałów (w szczególności nagrań audio) na których wykorzystywanie Użytkownik nie posiada praw.
- System nie dopuszcza wydzwaniania się w godzinach nocnych (22-6). Nie dotyczy to przekierowywania połączeń do konsultantów.
§7 Polityka prywatności.
- Administratorem danych osobowych jest Limtel Sp. z o.o. z siedzibą przy Ul. Towarowej 2, 10-417 Olsztyn, NIP: 7393792360, Regon: 280518010, KRS: 0000358690 (Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wysokość Kapitału Zakładowego 142 800 PLN opłacony w całości).
- Za Użytkownika stawia się osobę, która zarejestrowała się w Serwisie i wyraziła akceptację regulaminu.
- Przeglądanie strony nie wymaga udostępniania danych osobowych.
- Serwis internetowa może wykorzystywać ciasteczka (cookies), które służą identyfikacji przeglądarki, by zapewnić optymalną nawigację po udostępnianych zasobach. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
- Podczas aktywności Użytkownika wizyty w serwisie, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty m.in. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego
- Aby uzyskać dostęp do Usług oferowanych przez Serwis, należy dokonać procesu rejestracji, który wymaga podania danych osobowych. Podane dane osobowe zbierane są w celach:
- funkcjonowania serwisu i świadczenia usług
- identyfikacji użytkownika w sprawach: roszczeń, próśb, reklamacji.
- dostosowania serwisu do potrzeb użytkownika
- celach informacyjnych zawierających komunikaty, informacje marketingowe, wiadomości i informacje z serwisu albo jego partnerów
- Administrator może kontaktować się z Użytkownikiem za pomocą telefonu, poczty e-mail oraz tradycyjnej korespondencji pocztowej
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do ich przetwarzania
- Serwis może wymagać podania następujących danych: imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu, NIP, numer telefonu, adres e-mail.
- Na podstawie obowiązującego prawa każdy Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz zażądania ich usunięcia
- Administrator może odmówić usunięcia Danych Osobowych, jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności lub naruszył regulaminu Serwisu lub obowiązujących przepisów prawa i zachowanie Danych Osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności
- Administrator nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim, jednak przypadku naruszenia Regulaminu, obowiązującego prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, może udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości lub innym uprawnionym podmiotom
- Administrator w trakcie realizacji płatności opiera się podmiotach pośredniczących (dotpay.pl) przez co nie zbiera i nie przechowuje wrażliwych danych związanych z realizacją procesu płatności np. informacji o karcie kredytowej
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na stronie internetowej Usługi
§8 Postanowienia Końcowe
- Regulamin obowiązuje od 23 lutego 2015 do odwołania.
- Pierwsze logowanie do Serwisu wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Każde zalogowanie do serwisu oznacza akceptację regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.
- Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 31 dni przed wprowadzeniem jej w życie.
- Zabrania się użytkowania Systemu w celach niezgodnych z polskim prawem w szczególności do czynów noszących znamiona oszustwa, złośliwego i powtarzającego nagabywania (tzw. stalking) lub godzących w dobra osobiste jakichkolwiek osób trzecich.
- Wszelkie działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Systemu powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść, jakość, formę i zapewnienie zgodności z prawem infolinii świadczonej za pomocą Usługi.
- Zabrania się czynności mogących zachwiać stabilnością i dostępnością Systemu.
- Zabrania się jakikolwiek prób nieautoryzowanego dostępu do danych i przełamywania mechanizmów bezpieczeństwa Systemu.
- W obrębie Usługi można podawać tylko i wyłącznie numery telefonów i adresy e-mail:
- których jest się właścicielem lub są one własnością Firmy korzystającej z Konta
- osób, które wyraziły zgodę na wykorzystanie tych danych
- pochodzące z legalne nabytych lub publiczne dostępnych baz danych
- Użytkownik obowiązuje się do usunięcia numerów telefonów i adresów e-mail z Systemu, jeżeli takie będzie życzenie ich właścicieli.
- Zabrania się wydzwaniana na numery telefonów zawarte w tzw. “Do Not Call Lists” obecne m.in. w takich państwach jak USA, UK, Kanada, Australia, Nowa Zelandia.
- Użytkownik wydzwaniający się na numery poza granicami kraju jest zobowiązany przestrzegać regulacji prawnych obowiązujących w tych krajach.
- Funkcjonalność wydzwaniania się może służyć do przekazywania informacji handlowej.
- Funkcjonalność SMS i e-mail nie może służyć do przesyłania jakiejkolwiek informacji handlowej.
- Za treść połączeń, SMSów i wiadomości e-mail odpowiada Użytkownik. Wyjątkiem są SMSy i wiadomości e-mail automatycznie generowanie przez System.
- Zabrania się używania jakichkolwiek materiałów (w szczególności nagrań audio) na których wykorzystywanie Użytkownik nie posiada praw.
- System nie dopuszcza wydzwaniania się w godzinach nocnych (22-6). Nie dotyczy to przekierowywania połączeń do konsultantów.
§7 Polityka prywatności.
- Administratorem danych osobowych jest Limtel Sp. z o.o. z siedzibą przy Ul. Towarowej 2, 10-417 Olsztyn, NIP: 7393792360, Regon: 280518010, KRS: 0000358690 (Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, wysokość Kapitału Zakładowego 142 800 PLN opłacony w całości).
- Za Użytkownika stawia się osobę, która zarejestrowała się w Serwisie i wyraziła akceptację regulaminu.
- Przeglądanie strony nie wymaga udostępniania danych osobowych.
- Serwis internetowa może wykorzystywać ciasteczka (cookies), które służą identyfikacji przeglądarki, by zapewnić optymalną nawigację po udostępnianych zasobach. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
- Podczas aktywności Użytkownika wizyty w serwisie, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty m.in. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego
- Aby uzyskać dostęp do Usług oferowanych przez Serwis, należy dokonać procesu rejestracji, który wymaga podania danych osobowych. Podane dane osobowe zbierane są w celach:
- funkcjonowania serwisu i świadczenia usług
- identyfikacji użytkownika w sprawach: roszczeń, próśb, reklamacji.
- dostosowania serwisu do potrzeb użytkownika
- celach informacyjnych zawierających komunikaty, informacje marketingowe, wiadomości i informacje z serwisu albo jego partnerów
- Administrator może kontaktować się z Użytkownikiem za pomocą telefonu, poczty e-mail oraz tradycyjnej korespondencji pocztowej
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do ich przetwarzania
- Serwis może wymagać podania następujących danych: imię, nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu, NIP, numer telefonu, adres e-mail.
- Na podstawie obowiązującego prawa każdy Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz zażądania ich usunięcia
- Administrator może odmówić usunięcia Danych Osobowych, jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności lub naruszył regulaminu Serwisu lub obowiązujących przepisów prawa i zachowanie Danych Osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności
- Administrator nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim, jednak przypadku naruszenia Regulaminu, obowiązującego prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, może udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości lub innym uprawnionym podmiotom
- Administrator w trakcie realizacji płatności opiera się podmiotach pośredniczących (dotpay.pl) przez co nie zbiera i nie przechowuje wrażliwych danych związanych z realizacją procesu płatności np. informacji o karcie kredytowej
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na stronie internetowej Usługi
§8 Postanowienia Końcowe
- Regulamin obowiązuje od 23 lutego 2015 do odwołania.
- Pierwsze logowanie do Serwisu wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Każde zalogowanie do serwisu oznacza akceptację regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.
- Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 31 dni przed wprowadzeniem jej w życie.
- funkcjonowania serwisu i świadczenia usług
- identyfikacji użytkownika w sprawach: roszczeń, próśb, reklamacji.
- dostosowania serwisu do potrzeb użytkownika
- celach informacyjnych zawierających komunikaty, informacje marketingowe, wiadomości i informacje z serwisu albo jego partnerów
- Regulamin obowiązuje od 23 lutego 2015 do odwołania.
- Pierwsze logowanie do Serwisu wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Każde zalogowanie do serwisu oznacza akceptację regulaminu w jego aktualnym brzmieniu.
- Dostawca zastrzega możliwość zmiany regulaminu. O zmianie poinformuje na swojej stronie internetowej co najmniej 31 dni przed wprowadzeniem jej w życie.