Zbadaj skuteczność reklamy
zwiększ efektywność swoich kampanii
Narzędzie do badania skuteczności kampanii reklamowej.
Przygotowanie kampanii reklamowych pochłania dużo czasu i pieniędzy. Ponadto, wiele z nich jest niedostosowanych do rodzaju oferowanych usług/produktów, a badanie skuteczności kampanii ogranicza się do określenia zaledwie jednego współczynnika wzrostu sprzedaży. Korzyści z reklamy mogłyby być większe bez ponoszenia dodatkowych kosztów, dzięki bardziej szczegółowemu weryfikowaniu efektywności podejmowanych działań. Właśnie w tym celu stworzyliśmy Adtracking.
Jak działa usługa AdTracking?
Adtracking umożliwia wykupienie i przypisanie do każdego kanału reklamowego osobnego numeru telefonu. Wszystkie numery telefonów przypisanych do kanału prowadzą, w zależności od potrzeb, bezpośrednio do agentów terenowych lub do istniejącego Call Center klienta. Komunikacja między klientem a firmą przebiega w tradycyjny sposób - jedyną różnicą jest to, że system Limtel i usługa Adtracking skrupulatnie analizuje połączenia wchodzące i wychodzące. W rezultacie możliwe jest określenie, który kanał sprzedaży daje najlepszy efekt. Konstrukcja usługi zwiększa kontrolę skuteczności działań poszczególnych kanałów nie tylko w ramach całej kampanii, lecz również w konkretnych województwach i regionach Polski. Wszystko po to, abyś zyskał największy zwrot z Twojej kampanii reklamowej.
Co umożliwia Adtracking?
- Sprawdzenie, które reklamy przynoszą dochód, a które niepotrzebnie obciążają Twój budżet.
- Sprawdzenie efektywności kanału i skonfrontowanie go z rzeczywistym kosztem.
- Przygotowanie własnej zapowiedzi.
- Przełączanie rozmowy do różnych działów Twojej firmy na postawie wyboru klienta lub jego strefy numeracyjnej.
- Umilenie oczekwania na połączenie z Twoją firmą poprzez odgrywanie muzyki.
- Nagrywanie rozmów z konsultantami.
To jest BEZPIECZNE:
- Połączenie między Tobą a Limtel API może być szyfrowane 256 bitowym kluczem.
- Limtel API pobiera tylko dane służące do nawiązania połączenia.
- Limtel API nie zapisuje żadnych danych przekazanych przez system zewnętrzny z wyjątkiem numeru telefonu, który służy do rozliczeń billingowych.
- Autoryzacja odbywa się na podstawie specjalnego klucza zintegrowanego z podanym przez klienta hostem.