Twoja własna infolinia

Profesjonalizm dużych firm w zasięgu Twojej działalności.

Co daje Ci Infolinia

Infolinia w systemie Limtel to prosty i bardzo tani sposób na usprawnienie współpracy z klientem oraz zwiększenie kontroli nad swoją działalnością. Limtel umożliwia Tobie utworzenie dedykowanej linii doskonałej do takich działań, jak m.in. powiadamianie klientów o oferowanych produktach/usługach, selekcjonowanie i monitorowanie połączeń oraz szybkie udzielanie informacji. W przypadku, gdy wszystkie automatyczne odpowiedzi zawiodą, Twoja infolinia przekaże rozmowę do konsultanta. Warto dodać, że system Limtel pozwala uzupełniać zakres informacji i wypowiedzi przypisanych do infolinii - bez konieczności ich obróbki dźwiękowej!

Dla kogo przeznaczona jest ta usługa?

Infolinia przeznaczona jest dla tych wszystkich, którzy pragną zbudować lepszy wizerunek firmy i/lub obniżyć koszty związane z obłsugą klienta. Proponujemy Tobie rozwiązanie, które jako namiastka profesjonalnego call center umożliwi wydajną obsługę wszystkich klientów bez względu na ich ilość. Co więcej, w celu utworzenia własnej infolinii wcale nie musisz inwestować w setkę telefonów - możesz skorzystać infrastrutury, którą obecnie posiadasz. Pamiętaj, połączenie skutecznej identyfikacji klienta i szybkiej reakcji na jego potrzeby to doskonały sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji i zdobycie lojalności klientów!

Jak skorzystać z tej usługi?

Masz dwie możliwości skorzystania z infolinii. Pierwszą z nich jest platforma Limtel - po wykupieniu linii telefonicznej możesz za pomocą języka DialScript napisać własny schemat rozmowy lub użyć wybranego szablonu dostępnego w Naszym kreatorze.

Poza platformą Limtel proponujemy Tobie gotowe rozwiazanie typu CRM dostępne na stronie www.twojainfolinia.pl. Nasze narzędzie zostało zaprojektowane tak, abyś mógł skorzystać z wielu opcji ustawień i konfiguracji oraz szerokich możliwości w ramach tworzenia słowników wypowiedzi, czy też rejestru reakcji klientów na daną ofertę. Pełny CRM pozwoli Twojej firmie prowadzić działania ściśle ukierunkowane na potrzeby klienta

Po co Tobie infolinia?

  • W celu ułatwienia klientom komunikacji z firmą
  • W celu spersonalizowania komunikacji z klientem
  • W celu umożliwenia całodobowego kontaktu z firmą
  • W celu usprawnienia pracy konsultantów

Jakie korzyści oferuje Tobie infolinia?

  • Podbuduje wizerunek firmy
  • Uskuteczni komunikację z klientem.
  • Obniży koszty obsługi klienta
Nieważne czy użyjesz gotowego rozwiązania
czy napiszesz aplikację samodzielnie

Dane logowania, środki na koncie prepaid, ustawienia
będą ważne na każdej naszej stronie.
Banalnie prosta konfiguracja
Miejsce na składowanie wyników
Wykresy, raporty PDF, XLS
Skorzystaj z platformy limtel.pl
Napisz własne oprogramowanie z wykorzystaniem platformy głosowej

Zobacz również: