Dźwięki?

Twoje własne dźwięki w telefonie.

Dźwięk to statyczny plik audio, który może być odegrany dzwoniącemu użytkownikowi (lub do którego dzwonimy).

W trakcie przygotowania linii telefonicznej można korzystać z syntezy mowy. Ponadto mogą wystąpić sytuacje, w których chcemy użyć profesjonalnego nagrania lektorskiego, np. gdy pod zapowiedź ma być podłożona muzyka.

Dźwięk może być użyty w następujących poleceniach DialScriptu:
  • mow
  • menu
  • pobierz
  • polacz (komunikat)
  • kolejka (komunikat)
Dźwiękami możesz zarządzać poprzez swój Panel Klienta.

Import dźwięku do systemu

Nagranie przez telefon Jeżeli nie chcesz używać syntezatora mowy, możesz przygotować swoje dźwięki przez telefon. Wejdź w bibliotekę dźwięków i kliknij dodaj nowy. Nadaj mu nazwę i zapamiętaj wygenerowany dla Ciebie numer PIN - będzie potrzebny, kiedy zadzwonisz pod nasz specjalny numer telefonu.

Zadzwoń na numer 221011430 i postępuj wedle instrukcji, które usłyszysz. Nagrany dźwięk pojawi się po chwili w Twoim Panelu Klienta i będziesz mógł go użyć w dialplanie.

(* - opłata wg. stawek Twojego operatora za połączenie do Warszawy).

Poprzez wgranie pliku

Dostępne wkrótce

Zamówienie nagrania lektorskiego przez Panel Klienta

Dostępne wkrótce

Nagranie przez mikrofon komputera.

Dostępne wkrótce

Jak zacząć

Dodaj nowy dźwięk i nadaj mu nazwę, np. powitanie. Zadzwoń na numer 221011430* i postępuj wedle instrukcji, które usłyszysz. Następnie wejdź w swoją bibliotekę dźwięków - przy Twoim dźwięku pojawi się ikona odsłuchania. Możesz teraz sprawdzić swoje nagranie.

Wejdź w kod planu i wpisz w nim:
graj(powitanie)